lørdag den 5. januar 2013

så prøver jeg igen.

Så gik efteråret, og vinteren kom og julen kom og gik og alt imens min lille blog er blevet forsømt. Men føelsen af at kunne andet end at træde vande er kommet tilbage og forhåbenlig betyder det også tid og plads til at skrive her på bloggen og til at få lavet lidt kreativt igen. for det er der ikke blevet lavet meget af her på det sidste.
Men jeg har fået arbejde og for første gang siden vi fik drengene skal vi nu have en rutine op og stå hvor vi skal ud af døren om morgnene og alt det praktiske der skal ske i sådan en familie skal også hænge sammen, det har taget noget tid både for børn og voksne at venne sig til. jeg ved godt at det er hverdag for de fleste af jer, men det er ny verden for os.

2 kommentarer:

  1. Hej Louise. Ja, det kan være svært at få tid til det hele - og familie og RL skal til enhver tid prioriteres frem for indlæg på en blog.

    Men godt nytår - og vi ses til Kreadag /Christine*

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå, at det tager energi at starte nye rutiner :) Det gør det også for mig :) Vi er lige flyttet i hus og selvom vi kun er to, synes jeg, at det tager energi at få de nye rutiner op at køre :)

    Dejlig blog du har her :) Jeg håber du kommer i gang med at skrive her.

    God aften.

    Kh. Jenny

    SvarSlet