torsdag den 31. januar 2013

Så skal der vaskes og pakkes, men hvad....

Så skal weekenden forberedes.


Jeps det er endelig torsdag, jeg er for første gange i 12 dage vågnet uden at føle mig helt mørbanket, om det er udsigten til en dejlig weekend og spændingen ved at skulle afsted på mit første blogtræf på lørdag eller om det er de hestepiller min læge har givet mig for at nu er det altså slut med at være syg. ja det ved jeg ikke, men er også ligeglad, bare det virker.

Men blogtræf... hvad skal jeg pakke? Hvad skal jeg forbedrede, jeg har en aftale om at prøve et par overlockere, så jeg kan finde ud af hvad for en jeg skal købe, men hvad er smart at have klippet til at prøve det med?Hvor meget er det realistisk at nå at lave på sådan en dag, når der også skal være tid til at snakke og se hvad alle de andre laver. Pakker også noget hækletøj ned, men det ligger jo i tasken aligevel.

Skal overså have pakket til drengene, for blogtræffet er i Århus, så vi skal på weekend hos mormor og morfar. og drengene glæder sig, de har ikke set dem siden jul, hvilket i vores verden er lang tid.
Men som sagt har jeg jo ligget underdrejet i næsten 2 uger, så her ligner noget der er løgn og vasketøjsbjerget er velvoksen, og nej det er ikke sådan at min søde mand ikke har lavet noget, bestemt ikke, men med unger, madlavning og madpakker og hvad der ellers er, har han haft rigligt om ørene, så nu må jeg vist sætte i gear.
opfølgning kommer senere når jeg har besluttet mig for hvad jeg skal have med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar