tirsdag den 19. marts 2013

Det ønsker jeg mig.

I febuar var jeg på mit første Blogtraf og en af mine misioner for træffet var at høre nogle af de andres erfaringer med overlocker og coverlocker, og det stod ret hurtigtig klart at jeg ønsker mig en overlocker og en coverlocker og ikke en kombi maskine, for jeg kan se efter en god snak med Camilla, at det med at skifte mellem maskinerne skal gå i en glidende arbejdsgange og ikke være en 20 min. omstillings proses hver gang. Hun syede den fineste body på sine 3 medbragte maskiner.
Jeg fandt også ud af at jeg ønsker mig en overlocker og det skal nok være denne her. En Bernina 800 dl. Det var den klart de fleste havde med. og den jeg fik lov at prøve. Tak Anna. Men nu må vi se for Tine havde sin mors ældre maskine med, og hun sagde at måske skulle man bare hoppe ud i det med en ældre brugt for de kan sy ligeså godt som de nye.

1 kommentar:

  1. Jeg har en "gammel" maskine, som jeg købte fra ny for ca 17 år siden. Den var ret billig en (fantastisk) Toyota :) Det voldte mig dog lidt besvær at indstille den i starten. Men den kører endnu og den har virkelig kørt mange meter :)

    SvarSlet